Kabdebon János - Levél

 2010.09.28. 21:04

 

hol van az a levél mely igy kezdődik -Te én vagy!








 

 

 

 

 

 

egyetlen világ melyben létezel
üvegtestü csönd
méla álmok
apró zajok
festett képek
hordónyi magánya
hempergő gondjai
kirázzák álombolháikat
a földre.
mosolyok
egység
kettészakitott léleklevél,
isten üzenetei a világnak.
egyben vagyok.
AZ EGYben.
nem szakitott ketté az élet.
s téged?

hol van az a levél mely igy kezdődik
-Te én vagy!
-minden Én vagy
minden Te vagy
A semmi határa, az a Vándor célja,
ott találja az ürességben a mindent.
minkor nincs szándék, Ott az isten
mikor nincs vágy ott a szeretet!
mikor nincs akarat, az az út
az üres korsó. Az a tiszta kút,
mellyből merithetsz.
Légy az aki nem lát,
nem hall,
nem érez
nem kér
nem akar
nem tud.
s tiéd lesz minden szín,
minden zene
minden ajándék
minden szándék
minden bölcsesség.
tiéd lesz, kit úgy hivsz:ÉN!


( zain.virtus.hu )

 

A bejegyzés trackback címe:

https://egykisolvasnivalo.blog.hu/api/trackback/id/tr612330657

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Memoár 2012.06.26. 19:59:03

"légy az ki nem lát"
az vagyok....:(
süti beállítások módosítása