Jánoska Alíz - Camel füstje

 2012.10.17. 19:33
Camel füstje
 
426291_491227080895131_779156404_n.jpg
 
én nem tudom miért,
 de dél körül elülnek az álmok
 kottafejek a villanydrótokon
 áthúz a nagyfeszültség
 vibrál a messzeség
 s bár már elmúlt a nyár
 mégis frissen kaszált
 mező édes illatát
 érzem
 úgy árad
 egész könnyű leszek
 egyszer csak felszállok
 szép lassan
 színes léggömbbé lettem
 s találkozom
 sok merésszel
 ki nem fél
 álmát valóra váltani
 kibújni emberbőrből
 a képzelet szárnyán
 útra kelni
 lentről látom
 a lebegőket
 itt is vagyok
 ott is vagyok
 miközben egyáltalán
 nem is vagyok
 Cameled illatos füstje száll
 teve a sivatagban
 karcsú ujjaid között
 hajam aranya bomlik lágyan
 majd tenger hullámzása ringat
 égő fekete szemed
 cigaretta parazsa
 miért is tudom mára
 lélekfonat mi megtart
 a szerelem benne
 csak megfakult szál
 és mégis érte
 a test szaváért
 elengedtem az
 Egyetlent...
 
 

A bejegyzés trackback címe:

https://egykisolvasnivalo.blog.hu/api/trackback/id/tr334854923

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Memoár 2012.10.17. 21:21:55

Mind a kép, megállít, mind a vers....
süti beállítások módosítása