Szolcsányi Ákos - Gólyatábor

 2011.05.03. 18:06

Délutánra már

a szemközti ágyon ül.

ébren vagyok,mondom,

" én meg megjöttem", mondja.

Csak a nyár van.A boldogság

magától nő, akár az árnyam,

s nem sürgetjük az estét,

sétálunk, nemsokára hárman,

a dundi lányt nem hívtuk,

de szeretjük,ha már van,

rossz viccét, mint akármi mást, figyeljük,

feleslegesen és vidáman.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://egykisolvasnivalo.blog.hu/api/trackback/id/tr942875014

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Memoár 2013.02.24. 07:49:32

:) :)
Más írásai is vannak? :)

Narnia 4444 2013.02.24. 08:54:52

blog.poet.hu/narnia/sz-a-----b

blog.poet.hu/narnia/szolcsanyi-akos---le

de ha rákersel a neten...a Kortárs online-on a nemrég megjelent kötetébe is bepillanthatsz, amiben az álarcokról ír. Pontosabban a 'felszín' -ről. Hisz a kötet címe is az.

És ott van a face-en az ismerőseim között is...úgyhogy azért a kifejezés: " lelép a webről" :) mert már van módja szólni, ha zavarná hogy emlegetve van :)) De azt írta, megtiszteltem azzal, hogy már nemegyszer megemlítettem. Az outlook is tetszett neki :)
süti beállítások módosítása