merülök felfelé
felettem életem
s a végzet duruzsol
száraz reszelős hangon
fém ízű zsibbadt ajkamon
siklik cserepes nyelvem
hol vagyok, és te hol vagy
tegnap és holnap egybeolvad
s közészorulva reszketek
nem látok, és nem érzek
szólj hozzám, kérlek
mondd el mi történt
-úgy félek

A bejegyzés trackback címe:

https://egykisolvasnivalo.blog.hu/api/trackback/id/tr651449166

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Álomtündér 2009.10.14. 17:30:55

Szia Narnia!
Dreaming vagyok :))) - csak itt ez a nickem - itt is van blogom :P
Jó lesz így persze- köszönöm :)))
Pussz

engima 2010.02.18. 11:41:19

szia....biztosan kitalálod ki vagyok...bár elírtam a nick-nevem..:))

Narnia 4444 2010.02.18. 12:16:15

Igen, és köszönöm, hogy a Te veres is idehozhattam.

Barátsággal :
Narni
süti beállítások módosítása