Black - a szememben

 2010.01.25. 00:48

 

a szakadék előttem
hajamat szél tépi szét
a világ mögöttem
itt van az idő
hogy beszéljek Istennel

az ingem rojtos
a nadrágom csupa sár
így jöttem eléd
hogy meghallgasd
milyen az én szememben a világ

szellemek a  házamban
fegyverek az ágyamban
vér a falakon
bűn az utakon
kezek a torkomon

így jöttem eléd
hogy lásd az embert
a gyarlót
hogy hallgasd meg
milyen az én szememben a világ 

 

 

/ poet.hu /

A bejegyzés trackback címe:

https://egykisolvasnivalo.blog.hu/api/trackback/id/tr621699565

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csikos72 2010.01.26. 00:18:58

szia narni! megtiszteltetés hogy feltetted..nem is mondok semmit, köszönöm
süti beállítások módosítása